Arjen W. de Jong | Automotive Advice
WHO DARES WINS

Motiveren en stimuleren.


Als adviseur of coach maakt Arjen de Jong organisaties slagvaardig voor het leveren van afgesproken prestaties. Stroomlijning van de distributie en een heldere focus op branding staan altijd voorop.

Daarbij weet De Jong doelstellingen terug te brengen tot individuele bijdragen. En op onorthodoxe wijze of met nieuwe strategieën in te spelen op snel veranderende omstandigheden. Enkele voorbeelden van hands-on-acteren op basis van een weloverwogen strategie:


  • Groei van Land Rover van 300 naar 2.500 eenheden.
  • Opening van het eerste Land Rover Experience Centre van Europa.
  • Launch van MINI en de opbouw van een nieuw, competent MINI dealernetwerk.
  • Schaalvergroting van de BMW automobiel- en motorfietsdealerorganisatie.
  • Met minder motorfietsdealers in een dalende markt gelijkblijvende verkoopresultaten bereiken.
  • Automobieldealers realiseren tijdens de recessie groei.
    Onder meer met de spraakmakende 'Hagelschade campagne' van Arjen de Jong.
  • Het imago van BMW is van 'uitgesproken sportief' veranderd in 'bijzonder dynamisch en duurzaam'.